Akik figyelik a kínai újdonságokat, minden bizonnyal emlékeznek a tavaly leleplezett CFMoto 700 CL-X-re, melyet rögtön háromféle változatban mutattak be a nagyközönségnek. A Heritage, Adventure és Sport kivitelben elérhető motorban egy vadonatúj fejlesztésű, 692 köbcentis, sorkettes, folyadékhűtésű motor dohog, mely 67 Nm-rel és 73 lóerővel próbál vevőket csalogatni a kínai márka kereskedéseibe.

cfmoto-700-clx-eurpai-forgalmazas-26628
Nem kedvező árral, hanem vonzó és megfelelő literteljesítményű modellekkel kezdi meg európai hódító útját a harmincéves CFMoto

Meglepetésre már jövő februárban elkezdődik a típus európai árusítása, ekkor érkeznek meg Nagy-Britanniába a Heritage első példányai, majd a tavasz folyamán már kapható lesz az Adventure és a Sport is. Nevéhez híven a Heritage klasszikus, kéttónusú fényezést viselő gép lesz, az Adventure komoly időjárás-védelmű, hosszabb rugóúttal felvértezett kalandmotor, míg a Sport alacsonyabban kormánnyal és Pirelli Diablo Rosso Super Corsa gumikkal kerül a szalonokba. Pontos árat egyelőre nem közöltek, de távol-keleti lapok hozzávetőleg 700-750 ezer rúpiás várható összegről számoltak be, ami 8000-8500 eurónak felel meg. Átszámítva tehát hárommillió forintért lehet hozzájutni a géphez, ami nem kevés, tekintve, hogy a 700-as, 750-es japán és európai kihívók is ennyit kóstálnak (pl. Honda NC750X: 2 579 000 Ft, Yamaha Tracer 700: 2 998 000 Ft, BMW F 750 GS: 3,3 millió Ft).