Mivel közismert, hogy a CFMoto a KTM partnere, nem olyan nagy meglepetés, hogy éppen a 790 Adventure erőforrása köré épített saját endurót a cég. Mivel az LC8 lassan „kiöregszik” a 890-es utód térnyerése miatt, tulajdonképpen kockázat nélkül használhatják a kínaiak, főként, ha elsősorban helyi piacra szánják a modellt.

cfmoto-800-mt-kalandmotor-28291
Kissé magas súlypontú, de formás motor lesz a KTM-technikára épülő CFMoto 800MT

Csaknem három évvel a CFMoto-KTM frigy után meg is született az első közös utód, a 800MT. Bár megjelenésre igencsak egyedi gép, a technika ismerős, hiszen a 790-es számos fődarabját felfedezhetjük az újdonságon.

cfmoto-800-mt-kalandmotor-28289
Ha az erőforrás tudja az Euro 5-öt, akkor elvileg nincs akadálya az európai forgalmazásnak sem

Persze az igazi műszaki csemegéket megtartották az osztrákok, így nem nyereg alatti és nem is a hűtő alatt megbúvó tank lesz a motoron, hanem hagyományos üzemanyagtartály, így várhatóan a vételár is lényegesen alacsonyabb lesz, viszont a súlypont magasabb – valamit valamiért.

Tehát megfizethető, mégis jól ismert, kiforrott technikára épülő modell lesz a 800MT, és már csak az a kérdés, hogy teljesíti-e az Euro 5 előírásait, hiszen ez az európai forgalmazás alapfeltétele.