Jól néz ki az egykerekező motor, főleg ha a pilóta nem erőből, hanem lassan, az egyensúlyt keresve tartja a levegőben az elejét. Persze ez többféle veszéllyel is fenyeget, élen a hanyatt eséssel, de mivel lassan halad a gép és magasan van a súlypontja, az eldőlés is legalább ilyen komoly rizikó. Erre nyújt megoldást a Moto BSK szerkezete, mely egy rendkívüli kompakt, 70 x 70 x 130 centis „trike”, és olyan univerzális, hogy jószerivel bármilyen kétkerekűvel használható.

egykerekezo-gep-motorosoknak-24834
Csak a hátsó kerék átmérője szab határt a mókának, de az átlagos 17 és 19 col közötti méretek simán elférnek a Moto BSK egykerekezőgépében

Noha cipelni nem éppen egyszerű a felszereltségtől függően 55-60 kilós szerkezetet, amikor a földre kerül, onnantól már rém egyszerű a használata. Ráadásul olcsóbb, mint új idomszettet vagy külön motort venni a tanuláshoz, mert a - békeidőben - 72 országba szállított szett „csak” 1498 dollárt kóstál, ráadásul ebben már a postaköltség is benne van.

Hogy működik a gyakorlatban egy ilyen szerkezet? Kezdők ismerkednek a lassú egykerekezéssel és a háromkerekű „szamárvezetővel”

A legújabb, 3.5 változatnak hívott keret ráadásul egészen sokoldalú, pitbiketól, az endurókon, krosszmotorokon át, egészen a sportmotorokig bármihez illeszthető.