A 2021-es EICMA-n bemutatják a Bimota KB4 végleges, megvásárolható változatát. A Z1000SX blokkja köré épült motor 142 lóerős lesz 111 Nm-es forgatónyomaték mellett, hasonlóan a donorhoz, ám ami a tömegét illeti, komoly előrelépést értek el az olasz mérnökök.

Valószínűleg ez a világ legfurcsább beharangozó videója... Így reklámozza a Bimota az érkező KB4-et

Mindössze 194 kilóval mérlegel az újdonság, ráadásul ez már a csurig tankolt, menetkész érték, a tengelytáv pedig szinte már értelmezhetetlenül rövid – csupán 1390 milliméter. Összehasonlításként ez hat centivel kevesebb, mint a ZX-10R-é és 15 centivel kurtább a szintén nem túl nyúlánk NC700X-nél.

eicma-bimota-kb4-leleplezes
Ez lesz a legrövidebb tengelytávú ezres a piacon?

Várhatóan a képen is látható, rövid segédvázzal és szóló üléssel kerül a boltokba a modell, ám az ára csak az olasz seregszemlén, november végén lesz nyilvános.