Tavaly ősszel, a milánói motorkiállításon láthattuk először a Fantic új, kéthengeres modelljét a Caballero 700-at, mely immáron Magyarországon is elérhető.

fantic-magyarorszag-kezdodik-a-caballero-arusitasa
Nem véletlen a 150 mm-es rugóút és a többcélú abroncs, hiszen a scramblernek laza terepen is muszáj helytállnia...

Noha úgy él a köztudatban, hogy egy az egyben építették be a Yamaha MT és XSR kéthengeresét az új vázba, valójában a szívó- és a kipufogórendszer is új, emellett átprogramozták az elektronikus üzemanyag-befecskendezőt. Ennek köszönhetően az eredeti, 73,4 helyett 75 lovas csúcsteljesítménnyel büszkélkedhet a talján scrambler.

fantic-magyarorszag-kezdodik-a-caballero-arusitasa
A 45 milliméteres csúszószár-átmérőjű fordított villa és a központi rugóstag is a Marzocchitól érkezett. A látványos, fűzöttküllős felniken Pirelli Scorpion Rally STR köpenyek feszülnek

Bemutatásakor azt ígérték a fejlesztők, hogy a felszereltséget és a neves beszállítókat látva kedvezőnek mondható, tízezer euró körüli árral rukkolnak elő, és így is lett: várhatóan kereken négymillió forintba kerül majd a márka első kéthengeres motorkerékpárja.

fantic-magyarorszag-kezdodik-a-caballero-arusitasa
A Fantic színes TFT-műszeregysége természetesen okostelefonnal is társítható, miként azt megszokhattuk a prémium kategóriás motoroknál

A Caballero 700 előrendelése már meg is kezdődött, a leendő tulajdonosok – a képeken látható – piros és kék fényezés közül választhatnak. Miként a hivatalos hazai forgalmazótól megtudtuk, érdemes mielőbb bejelentkezni az érkező motorokra, mert a regisztrálás sorrendjében teljesítik a megrendeléseket.