Vörös Sanyi már gőzerővel készül a 2004-es szezonra. Idén is, akárcsak tavaly, az Alpok-Adria sorozat minden futamán rajthoz áll.

Mint tudjátok a versenyek mindig más helyszínen kerülnek megrendezésre, tehát most is rengeteget kell majd utazni, sajnos, ez a versenyzés átka, de nem sírok, hiszen hol vagyunk mi a GP-sek utazásaihoz képest.

A már megszokott versenypályák mellé belépett egy új állomás, ami nem más, mint Most Csehországban. Több versenyző is megjegyezte beszélgetéseink során, hogy nem nagyon örülnek a Most-i pályának, hiszen elég �rossz� a híre, és többek életveszélyesnek jellemezték. Annyi öröm van az ürömben, hogy csak ez lesz új pálya számára, ellentétben a tavalyi bajnoksággal, amikor egy kivételével az összes pályát �be kellett motoroznia�, mivel soha nem ment még rajtuk.

Ha tavaly is figyelemmel kísértétek beszámolóinkat, akkor tudhatjátok, hogy Supertock kategóriában indult Sanyi és ez nem lesz másképp idén sem. Mivel az idei évre a Suzuki nem fejlesztette legnagyobb sportmotorját, így a tavaly már jól bevált GSX-R 1000K3-mal fog száguldozni, amin a design és a gátló márkája változik. Komplett Bitubo szettet kapott a gép és Mike Tomi �öltöztette fel új ruhába� a Polidom idomokat. A Bódys féle titán kipufogórendszert talán még nem sokan ismeritek, de a mérések nagyon komoly eredményeket mutatnak.

Ami az egyik legnagyobb kihívása az idei évnek az talán a gumimárka váltás, hiszen idén az �ezres� Dunlop papucsokat kap.

Változott a csapat is, hiszen a Full-Gas Racing Team biztosítja a nyugodt hátteret, Erdős Tamás, a Suzuki Full-Gas tulaja eddig is támogatója volt Sanyinak és a csapat tervezésekor egyértelmű volt, hogy a Full-Gas Racing Team-et a Superstock kategóriában Sanyi képviseli. A bringát, ahogy tavaly is Roska Laci tartja majd karban.

Hogy a kép teljes legyen, két remek versenyző fogja megülni a Gixxer család másik két testvérét. A vadonatúj GSX-R 750-sel Dr. Biró Balázs, remélhetőleg minél több versenyzőt előz meg a Superbike kategória futamain, amire minden esélye megvan, hiszen a tavalyi szezonban, miután berobbant az Arai Kupába, sorra nyerte a versenyeket és ez szép eredményeket jósol a jövőre nézve. Emlékezzetek csak vissza, hogy Sanyi is itt kezdte és már rögtön az első évét a profik között nagyon szép eredménnyel zárta, ahhoz képest, hogy Murphy törvénye alapján azért sikerült egyszer-kétszer megcsókolnia az anyaföldet (2002-ben egyszer sem esett és műszaki hiba miatt sem kellett kiállnia).

A legkisebb családtagot, a GSX-R600-at Adorján Tamás üli majd meg és ő mindkét amatőr bajnokságon elindul. Itt a csapat keretein belül és persze Full-Gas-os motorral indul Pető Józsi is, akinek neve szintén ismerősen csenghet az amatőr motorosok táboraiban.