Kétkerékhajtású, dízel, illetve turbódízel erőforrással rendelhető, középmotoros, elektromotorral kiegészített hibrid jármű nagy teherbírással. Ez egy modern személyautó vagy furgon leírása is lehetne, de nem az, valójában a Hero forradalmi motorjának sajtóanyagában olvashatók a fenti sorok:

Az ülés alá szerelt egyhengeres olajkályha csak 14 lovas, azonban sokkal fontosabb információ, hogy akár 35 Nm-es forgatónyomaték leadására képes, vagyis túlszárnyalja a kétszer nagyobb vetélytársakat is.

Itt a megoldás?

Jó ötletnek tűnik a kisturbós blokk az A1 és A2 kategóriás motorokba, hiszen a lóerőkorlát betartása mellett kétszer-háromszor nagyobb forgatónyomatékot tudnak így kicsalogatni a gépekből. Aligha panaszkodna bármelyik 18 éves nebuló, hogy csak 45 lovas a gépe, ha mellette 60-70 Nm-es nyomaték repítené a vasat...

Hagyományos lengőkar és hátsó teleszkóp igyekszik kisimítani az úthibákat, az első kereket pedig kereken egy kilowatt teljesítményű agymotor hajtja. A szerény értéket látva valószínűleg ez nem a nagyobb végsebességet vagy a jobb gyorsulást szolgálja, inkább a benzines vasak elől elzárt területeken jöhet jól a hangtalan erőforrás. Ha mindez nem lenne elég rendhagyó, a tervek között szerepel, hogy nagyobb akksikkal és egy túlméretes generátorral is rendelhető lesz a motor, vagyis így álló helyzetben az elektromotort tápláló telepeket is töltheti, sőt, akár aggregátorként működtetve közvetlen áramforrásként is szolgálhat, tovább bővítve a motorban rejlő lehetőségeket.