A Sonnet külsejét a hatvanas évek masinái ihlették, de a régies megjelenés természetesen ezúttal is ultramodern technikát takar, az izmos V2-es csak úgy roskadozik a méregdrága alkatrészektől. Az újdonság króm-molibdén vázra épül, alatta pedig KTR futómű dolgozik fordított teleszkópvillákkal, továbbá karbonfelnik és Brembo féknyergek fokozzák az összhatást. A café racerben 2100 köbcentis erőforrás dohog, mely 145 lóerő leadására képes, bámulatos, 210 Nm forgatónyomatékkal.

hesketh-sonnet-cafe-racer-13987

A repülőgépek stílusát idéző szegecsek azonnal megragadják a tekintetet, akárcsak a csillogó króm alkatrészek és a burgundi színű, steppelt nyereg
A vas száraz tömege 235 kiló, amivel nem tartozik a legkönnyebbek közé, de ilyen teljesítmény mellett ez a pár plusz kiló nyilván nem megy a gyorsulás rovására. Persze ez a típus sem lesz tömegcikk, összesen száz példányt gyártanak belőle, s az árát is a tehetősebb vásárlók pénztárcájához szabták: előreláthatólag 32 ezer dollár, azaz közel kilenc millió forint lesz, értékesítése pedig 2017 nyarán indul.

Műszaki adatok – Hesketh Sonnet Café Racer

Motorkonstrukció: 2100 köbcentis, léghűtéses, V2-es

Csúcsteljesítmény: 145 LE/6000 f./perc

Legnagyobb forgatónyomaték: 210 Nm/3000 f./perc

Furat x löket: 105 mm x 110 mm

Sűrítési viszony: 9:75:1

Váltó: hatfokozatú

Erőátvitel: lánchajtás

Váz: króm-molibdén bölcsőváz

Első fékrendszer: Radiális rögzítésű Brembo Monoblock

Hátsó fékrendszer: Brembo Monoblock

Száraz tömeg: 235 kg

Üzemanyagtartály mérete: 13 liter