Már a puszta számok is ijesztőek: a hathengeres blokk a mérések során 90Nm forgatónyomatékot pumpált kétezres fordulatszámnál, és 135 egységet 7000-nél, de az erőforrás szerencsére nem fullad ki magasabb fordulatszámokon sem - kilencezres percenkénti főtengelyfordulatnál 158 lóerőt teljesít a németek újdonsága. Ilyen értékekkel kevés motor büszkélkedhet, ráadásul a csupaszmotorok között a Horex lenne az első, mely ilyen erős blokkal lép színre.

Horex

Ráadásul az alapmodell bemutatása után piacra dobnak egy turbófeltöltéssel üzemelő verziót is, mely a leggyorsabb utcai motor címre pályázik - természetesen a gyorsulást illetően -, a feltöltött blokk a tervek szerint közel 200Nm-t és 190 lóerőt fog teljesíteni a menetpróbákon.

Horex

Ha hihetünk a gyár által kiadott információknak, a nagyméretű blokk és a vaskos futómű ellenére a motor tömege visszafogott marad, így a gép 250kg alatti száraz súllyal "mérlegel" majd a tavaszi teszteken.