Különleges, a soros és a V-elrendezést ötvöző, hathengeres blokkjával nagy feltűnést keltett a Horex Roadster bemutatásakor, ám alighogy csillapodtak a hullámok, máris előkerült egy újabb verzió, a múltidéző Classic:

horex vr6 classic
Csökkent a névleges teljesítmény, de kezelhetőbb lett a vas, combosabb nyomatékgörbével

Az alapmodell könnyűfém kerekeit fűzött küllős darabokra cserélték, a BMW és a Schuberth formaterveinél is segédkező Peter Neumann pedig lágy formákat, illetve kétszínű fényezést álmodott a vasra, hogy még jobban hasonlítson a cég egykori versenygépeire. Sokat faragtak a blokkon is, az 1218 köbcentiből most "csak" 126 lóerőt préseltek ki az eredeti 161 lóval szemben, s egyben nyomatékosabbra vették az alsó fordulatszám-tartományt, ezzel sokkal inkább alkalmas lett a vas kedélyes cirkálásra, amire szánták is a tervezők.

Kell-e mondanunk, hogy az egyedi építési módnak és a különlegességnek komoly ára van, a Horex Classic ugyanis költségét tekintve is kilóg az európai és japán klasszikusok közül - Németországban átszámítva hét és félmilliót kell leszurkolni annak, aki egy ilyen nem mindennapi motort szeretne birtokolni.