A magyar versenyzők nagy izgalommal készültek a hétvégi megmérettetésre, amit alátámasztott az, hogy a Hungaroringen lehetőség nyílt egy edzésre, amit sokan ki is használtak, hogy még jobb formába kerüljenek. Sajnos a hatszázas kategóriában versenyző Matócsi Attila számára balesettel zárult az edzés, így kétségessé vált az Országos Bajnokság 600 Superstock kategória értékelhetősége a brnói versenyre. A Horimoto Racing Team két versenyzővel indult a magyarok által kedvelt brünni pályán: Magda Attila, a csapat első számú versenyzője és Aszalós Ádám képviselte az alakulatot. Továbbá Bencsik Tamás és Csapka Attila is jelen voltak, akik a csapat szakmai támogatását élvezték.

horimoto

Az istálló tagjai a tőlük már megszokott módon kezdték el a szombati időmérő edzéseket, ahol supersport motorokkal együtt küzdöttek a jó köridők megszerzéséért. A második időmérő edzés után Magda Attila megfutotta a 600-asok legjobb köridejét, Aszalós Ádám pedig információkat gyűjtött a pályáról és a motorról. A negyedik edzés alkalmával Lucas Jesenksy felgyorsult, és megszerezte magának az első rajtpozíciót.

Magda Attila: „Természetesen a pole pozícióért is motoroztam, de megbeszéltük a boxban, hogy az edzések során a pálya nehezebb szakaszaira is koncentrálok, így egyáltalán nem zavart a második hely, mert tudtam, a versenyen biztos gyorsabb leszek.”

horimoto

Aszalós Ádám: „Óriási lehetőséget kaptam a Horimoto Racing Team-től, amire régóta vártam. Tudtam, a csapat biztonságos motorozást vár el tőlem, és arra összpontosítottam, hogy jól látható fejlődést mutassak a hétvégén.„

A szombati versenyen huszonkét versenyző állt a rajtrácson a hatszázas kategóriában, amiből öten hazánkat képviselték. Pattanásig feszültek az idegek a rajt pillanatában, mert mindenki kereste az ellenfelét, akivel majd harcolhat a versenyen. Magda Attila elhozta a rajtot, és ő fordult elsőnek a célegyenes végén. Ádámnak is sikerül egy sorral előrébb furakodnia a cseh versenyzők között. Attilát a hazai pályán versenyző Jesensky visszaelőzte, de a magyar versenyző folyamatosan mögötte motorozva figyelte, és várta a visszaelőzésre alkalmas pillanatot.

horimoto

Ez hamar el is érkezett, így Attila átvette a vezetést, és folyamatos eltávolodásával egyre jobban bebiztosította az első helyét a verseny végéig, s a kockás zászló is őt intette le elsőként. Aszalós Ádám a magyar értékelés szerint második helyen fejezte be a szombati versenyt.

Magda Attila: „Fantasztikusan éreztem magam az első futam után, és nagyon várom a vasárnapi versenyt, hogy még jobb köridőt tudjak motorozni.„

Aszalós Ádám: „Borzasztóan elfáradtam a versenyen, de az élmény kárpótolt mindenért.”

horimoto

Vasárnap a versenyzők kipihenten érkeztek a pályára, és ez meglátszott az első motorozás alkalmával - Attila folyamatosan gyorsult és próbálta Ádámot hasznos információkkal ellátni a pihenőidők alatt. Az időmérők alkalmával Atilla megszerezte a pole pozíciót, míg Ádám a tizedik helyről rajtolhatott. Atilla megint elsőként fordult a célegyenes végén, és rögtön próbált távolodni versenyzőtársától, aki a verseny felénél teljesen feladta a harcot, így Attila nagy fölénnyel nyerte meg a vasárnapi futamot is.

horimoto
A csapat köszönettel tartozik az Aphrodite Hotelnek, a Zé-Guminak, a Simon Gumiszerviznek, illetve a Daróczy Motorsportnak, akik nélkül nem érhették volna el ezt a remek eredményt

Az esemény csattanója, hogy Attilának sikerült mind a két nap első helyet szereznie a nemzetközi és magyar értékelésben is. Ádám tovább javította köridejét, és biztos motorozással ő is duplázott. A nemzetközi értékelés szerint Ádám kétszer a harmadik helyet szerezte meg, és a magyar értékelés szerint kétszer lett második.

horimoto

Energiával feltöltődve utaztunk haza a brünni pályáról, és kíváncsian várjuk a bajnokság újabb fordulóit - idén még három helyszín, azaz összesen hat verseny várja versenyzőinket.