Fél évszázada színesítik az utakat a BMX-ek, a különös bringák első példányai még a hetvenes évek legelején láttak napvilágot. Ez a könnyed kerékpár adta az alapján Jay építésének is, aki egy - szintén pehelysúlyú - 110 köbcentis, léghűtésű, egyhengeres erőforrást társított a saját építésű vázzal.

jay-larossa-bmx-18987
Ennél kevesebb alkatrészből aligha lehetne motort építeni, pláne ilyen szemrevaló és rendszámmal ellátott darabot!

Felmerül a kérdés: vajon mivel megy a karcsú gép, ha nincs üzemanyagtartálya? A válasz szintén a spéci vázban rejlik, ráadásul szó szerint, ugyanis az építő a váz csöveiben alakította ki a tankot, mely ugyan nem nagy, de ahhoz tökéletesen elég, hogy pár kilométert üzemeljen a szobornak is beillő gép.

jay-larossa-bmx-18986
Az egyedi rendszám és a saját gyártású, saválló kipufogó uralja a motor hátsó traktusát

Tegyük hozzá, szüksége is van a tankra, mert ez - sok társával ellentétben - nem egyszerű kiállítási darab, hanem rendszámos, lámpával felszerelt, közúton is használható masina, mely jelenleg kereken hatezer dollárért keresi új gazdáját.