Az 1400GTR lelkében a ZZR 1400 osztályvezető motorja áll, most változtatható szelep-időzítéssel (VVT) az optimális nyomatékátadás érdekében a teljes fordulatszám tartományban, és lélegzetelállító magas teljesítmény elérésére a csúcson. Az eredmény nagyobb csúcsteljesítmény és nagyobb nyomaték, mint ami bármilyen más motornál rendelkezésre áll ebben az osztályban: 155 LE 8800 percenkénti fordulatszámnál és 136 Nm 6200 percenkénti fordulatszámnál.

A nagy merevségű alumínium héjszerkezetű vázzal kombinálva, a fordított villák, a tökéletes aerodinamika és a Tetra-karos hátsó felfüggesztés révén, az 1400GTR kielégíti a mega-sport túramotorokat kereső sportos motorosok összes jogos igényét.

Egy másik jó pont a transzkontinentális turista számára, hogy az abroncsnyomás leolvasható a műszerpultról, ez által a kézi ellenőrzést feleslegessé válik. És itt van még a KIPASS (Kawasaki’s Intelligent Proximity Activation Start), a Kawasaki kulcsnélküli intelligens indítórendszere, egy olyan biztonsági tulajdonság, amely osztályelső, és biztonságot ad a motorosoknak bárhol is barangoljanak.

A Kawasaki motorkerékpárok mindig is egyenlők voltak a pengeélességű teljesítménnyel.

Azok a motorosok, akik kényelmet igényelnek, olyan valós távolsági képességgel, amely ennek a teljesítménynek megfelel, most komoly választás elé néznek az 1400GTR-rel.

Mi így határozzuk meg a túrázást.

Maximum teljesítmény 155 LE / 8800 fordulat

Maximum nyomaték 136 Nm / 6200 fordulat

Kapcsolódó anyagok:

Kawasaki modellbemutató