A Kawasaki most egy házon belüli riválissal, a legkisebb Ninjával próbál szerencsét. Ugyan létezik már háromszáz köbcenti alatti sportmotor a kínálatukban, de lényeges különbség, hogy az újdonság még olcsóbb erőforrásra épül, ezáltal a vételára is várhatóan alacsonyabb lesz.

kawasaki ninja 250rr
Innen nézve akár a hatszázas rokon is lehetne...

Az új Ninja a KLX250 egyhengeres, 72 millis furatú, négyütemű blokkját kapja, ám alaposan átfésülve, így a négyszelepes, DOHC vezérlésű egység a sportgépben már 28 lóerőt teljesít, kereken húsz newtonméteres forgatónyomaték mellett.

kawasaki ninja 250rr
Kawasaki Ninja 250RR

Rendben vannak a részletek is, a vas kiegészítői - élen a kecses kipufogóval - igazán megnyerők, s ez akár garancia is lehet, hogy a fiatalok körében népszerű lesz a terepes rokon erőforrását használó utód.

kawasaki ninja 250rr
Aligha lehetne karcsúbb, még a jobb oldalon elvezetett kipufogó sem lóg ki a képből

A formás gépet látva már csak az a kérdés, vajon Európát is meghódítja-e a zöldek újdonsága, vagy kizárólag az ázsiai közönség számára fog készülni a megfizethető, de mégis vagány egyhengeres?