A Kawasaki az első gyártó, amely nagy teljesítményű, hibridüzemű motorkerékpár gyártásába fogott: ez lett a Ninja 7, amiben 451 köbcentis sorkettes és egy villanymotor dolgozik, az egységek csúcsteljesítménye 43,5 és 7,6 kW.

kawasaki-ninja-7-hibrid-bemutato
A 13 kilós akksival együtt 227 kilót nyom az új, 450-es, hibrid Ninja

Továbbra is úgy jellemzi a gyár, hogy „az ezresek gyorsulását” tudja az új Ninja 7, de kissé gyanús, hogy konkrét gyorsulásadatot nem adott meg a motorról... A megoldás előnye, hogy a 4-500 köbcentis sorketteseknél garantáltan erősebb, rugalmasabb lesz a Ninja 7, ugyanakkor a fogyasztása a 250-esekével vetekszik majd, így egyszerre lesz sportos és takarékos.

kawasaki-ninja-7-hibrid-bemutato

Jóllehet, már jövő januárban megkezdődik a modell forgalmazása, a modell gyorsulása, végsebessége és vételára továbbra is hétpecsétes titok, márpedig bizonyára kíváncsiak ezekre a leendő vevők is.