A kawasaki néhány változtatást eszközölt a ZX-12R-en.

Az alábbi változtatások érintik a 2004-es ZX-12R Ninját.

·Radiális felfogatású első féknyergek a kivételes adagolhatóság és lassítóerő érdekében (300 mm-es tárcsák; 4 dugattyús, 4 betétes radiális féknyergek)

·Immobilizer rendszer (európai modelleknél)

·Új befecskendező rendszer a fokozottabb gázreakció és a jobb motorozhatóság érdekében

·Fekete felni, hővédő rács a kipufogócsövön

A radiális féknyergek és az immobilizer rendszer (a legtöbb európai modellen) mellet a 2004-es ZX-12R átdolgozott befecskendező rendszerrel rendelkezik. Az új rendszer nagyon hasonlít a ZX-10R-en alkalmazotthoz, mivel dupla pillangószelepei és finomporlasztós injektorai vannak. Ugyanúgy, mint a ZX-10R-nél, melynek könnyen �uralható� a gázreakciója, az új FI rendszer a ZX-12R gázreakcióját is javítja a teljes fordulatszám tartományban � legyen szó közútról vagy pályáról.

Az új üzemanyag befecskendezés technikai részletei:

·A nagy átmérőjű, 46 mm-es gázfuratokban található dupla pillangószelepek erőteljes erőleadásról és lágy, átmenetek nélküli nyomatékgörbéről gondoskodnak.

·32 bites ECU

·A finomporlasztós injektorok növelik a teljesítményt, csökkentik a fogyasztást és a károsanyag-kibocsátást. A hagyományos injektorok 120 mikron méretű, míg a finomporlasztós injektorok 70 mikronos cseppeket állítanak elő.