Végre használhatjuk a buszsávot, és a dugóban is nyugodtan elhaladhatunk a bosszankodó autósok mellett, amíg ők egy helyben ácsorognak. Örömteli változások ezek, de akadnak még problémák, mint például a robogósok rémálma, a sávon belüli előzés, mely minden autós számára nyitott lehetőség, hiszen - elegendő hely esetén - a jelenlegi KRESZ szerint nem szükséges sávot váltani a négykerekűeknek előzéskor. Vagy a követési távolság kérdése, mely előírja, hogy a városokon kívül a tehergépkocsik vezetőinek helyet kell hagyni, hogy egy autó biztonságosan közéjük sorolhasson, de ez alól kivétel, ha motoros vagy robogós halad a két szerelvény között. Ez utóbbi különösen azért veszélyes, mert a téli fagyok utáni kátyús, repedezett aszfalton szlalomozva nem túl jó érzés, ha előttünk és mögöttünk is egy több tíz tonnás szerelvény halad...

Nos, úgy tűnik, hogy a KRESZ-módosítások kapcsán kíváncsiak a közlekedők, s így a motorosok véleményére, ezért is hozták létre a szerintem.kormany.hu oldalt, ahol a közúti közlekedés azon szabályairól (KRESZ), bürokratikus akadályairól várják észrevételeiteket, javaslataitokat, melyek nehezítik a motorosok életét, közlekedését.

kresz 2013
Az ún. "motorosbarát korlátok" kihelyezése is megérne egy-két voksot...

Ilyen ötlet például - a teljesség igénye nélkül - a lámpák előtti motoros "öböl" felfestése, hogy a szabályosan előreguruló bájkereknek ne az autók közül, vagy szabálytalanul, a felfestésen túllógva kelljen rajtolniuk a zöld lámpa felvillanásakor, vagy a gyorsforgalmi utakon már kötelező "biztonsági sáv" városi alkalmazása, mely segítségével könnyebbé és biztonságosabbá válna a közlekedés a kétkerekűek számára.

Várják tehát az észrevételeket, javaslatokat - persze kulturált hangnemben -, hogy a motorosok tanácsai alapján élhetőbb legyen a hazai közlekedés két- és négykeréken.