Aki szemfülesen lelassította felére, negyedére az újabb beharangozó videót, az kiszúrhatta, hogy alig egy héttel a leleplezés előtt még mindig nem a szériaérett, gyártásra kész Duke szerepel a klipben. Elképesztően rövid, zömök a legújabb, egyben legerősebb Herceg, de nem derül ki, hogy azért kerültek-e le a lámpák és tükrök, mert versenypályán vették fel a kisfilmet, vagy eleve csak prototípusról van szó, mint az előd 2012-es videójában:

Feltűnő hasonlóság: hét éve így festett a KTM koncepciómotorja

A koncepció elméletét erősíti, hogy nem csak a törékeny alkatrészek hiányoznak róla, vagyis jó eséllyel itt még tényleg a prototípus látható. Az bizonyos, hogy november ötödikén lehull a lepel az új Duke-ról, de a klip alapján elképzelhető, hogy továbbra is egy Euro 4-es, tehát 2020 végéig Európában is árusítható, továbbfejlesztett változatot vehetnek meg a motorosok, és a KTM 2021-re tartogatja a nagy durranást, csakúgy, mint a Ducati az új, V4-es Multistradát.

Jövő hét kedden leleplezik, de azt még nem tudjuk, hogy mit... Szándékosan felgyorsított, zajos a videó, hogy minél kevesebb részlet derüljön ki, de így is feltűnő a rendszám és a lámpák hiánya

Akárhogy is, egy hét múlva már teljes egészében láthatjuk az 1301 köbcentis nakedet, és az is kiderül, hogy a 790 és a 1290 korábbi kampányához hasonlóan erre is egy évet kell várnunk, vagy már jövő tavasszal már a kereskedésekben találkozhatunk a modellel.