Látszólag gyártásra, forgalomba helyezésre kész az osztrák-indiai frigyből született enduró, a 390 Adventure, amit ezúttal is Ázsiában kaptak lencsevégre. A korábbi hírek arról szóltak, hogy egy az egyben a 390 Duke műszaki alapjaira épül a modell, de a friss részletek már egészen másról árulkodnak, tudniillik biztosra vehető, hogy megújul az erőforrás, beleértve a váltót is, és rögtön kétféle változatban dobják piacra a KTM-et.

ktm-390-adventure-kemfoto-india-22081
Több más KTM-hez hasonlóan a 390 Adventure is a Bajaj indiai üzemében készül majd

Áthangolják, nyomatékosabbá teszik a 373 köbcentis egyhengerest, hogy jobban passzoljon endurózáshoz, emellett a váltófokozatok is rövidebbé válnak, és szűkebben követik egymást, hogy felkapcsoláskor kevésbé essen vissza a fordulatszám.

ktm-390-adventure-kemfoto-india-22082
Mint egy hatszázas - a mérete nem árulja el, hogy A2-es motorral van dolgunk

Immáron az is biztosra vehető, hogy a 19-es első és 17-es hátsó keréken futó alapkivitel mellett jön egy 17/21 vagy 18/21 kiosztású R változat is, melynek központi rugóstagja és villája is fejlettebb lesz, sőt több lap úgy tudja, hogy ez utóbbi egészen keskeny, egyszemélyes (!) nyereggel érkezik a szalonokba.