A 375 köbcentis Duke műszaki alapjaira épített pályagép, mely az ADAC Junior Cupban vitézkedik, igazából egy utcai vas, amit megfosztottak a lámpáktól, illetve a halk kipufogódobtól. Adja hát magát a kérdés: vajon miért nincs rendszámos változata a vasnak?

ktm rc390
KTM RC390

Nos, úgy tűnik nem kell sokat várnunk, hogy plakett kerüljön a csinos sportgépre, mivel a Ninja 300 és a CBR500R sikereit látva a KTM-nél is fontolgatják, hogy a Duke 390 mellett az RC 390-et is csatasorba állítják a következő szezonban. A donor negyvennégy lovas teljesítményét látva az RC éppen passzolni fog az A2-es szegmensbe, miközben a versenygép 130 kilós tömege valószínűleg csak néhány apró zsírpárnát kap magára, és utcai kivitelben is bőven másfél mázsa alatti menetkész tömeggel mérlegel majd.