Akár félméteres dobozok is beférnek a furcsa kétkerekű gyomrába, így a családi pizzán kívül szinte mindent belegyömöszölhetnek a lelkes futárok, hogy azután az állítható magasságú, és zárható rekeszt is magába foglaló nyeregbe pattanjanak:

kubo

Jogos a kérdés, hogy hová lett a motorblokk, ha ekkora üresség tátong a vezető térdei között? Nos, az apró kétkerekű mozgatását egy 3 kW teljesítményű elektromotorra bízták - mely egyben a hátsó kerék fékezéséért is felel -, s a tervezők szerint a halkan zümmögő amperfaló egy átlagos tömegű vezető mellett még fél mázsa rakományt is cipelhet, akár hetven kilométeres óránkénti sebességgel, nyolcvan kilométeres távolságra.

Ismerve az ilyen méretű gépek paramétereit, valószínűleg ezen adatok egyesével igazak is lehetnek, ám az már kevésbé valószínű, hogy "nyélgázon", 135 kilós terhelés mellett valóban le tudunk ugrani Érdről a Balcsira egyetlen feltöltéssel...

kubo

Így felhasználási területe inkább a városon belüli fuvarozás lehet vagy a benzines járművekkel el nem érhető csarnokokban, piactereken tehet jó szolgálatot, hogy kiváltsa az emberi erővel hajtott járgányokat.

Érdekes egy megoldás, annyi szent, hiszen formaterve és kormányműve is igencsak rendhagyó a robogók között, bár egy átlagos motorról átülve valószínűleg jó pár kilométerre szükség lehet, míg az ember hozzászokik, hogy a kormány nem az első tengely felett, hanem a motort megfelezve, annak közepén található....