A Kakucs Ringhez hasonló méretű, pontosabban hosszúságú SER-Ring 16 kanyarral tűzdelt aszfaltcsíkja egyaránt alkalmas gokartozásra és motorozásra – áll a komplexum leírásában, ami a számokat látva tényleg helytálló. Az egyes pontokon több mint tíz méter széles és 1025 méter hosszú pálya vonalvezetésének tervezésekor profi gokartos és pályamotoros tapasztalattal rendelkező versenyzők segédkeztek, s így sikerült kialakítani a lehető legélvezetesebb nyomvonalat.

Új motoros pálya a halk gépeknek

Természetesen a SER-Ring is mindkét irányban használható, ráadásul külön technikás és gyors szakaszokra is bontható, ezáltal akár hat különböző nyomvonalat is kialakíthatnak, attól függően, hogy milyen motorokkal vagy kartokkal mennek rajta.

A vonalvezetésen túl kiemelt figyelmet kapott a két rétegben felvitt aszfalt minősége is, amit – kis túlzással – közutakat megszégyenítő vastagságú kavicsréteg tart, hogy hosszútávon biztosítsa a tükörsima felületet

Sajnos a Seregélyesen működő pályán is vannak zajkorlátozások, mégpedig szigorúbbak, mint a közúti közlekedésben. Azaz bárki átmotorozhat a településen a gyári állapotú, rendszámos gépével, viszont a pályán csak akkor körözhet, ha a közeltéri mérésen 95 dB alatti értéket állapítanak meg.

Bejárás a gokartos nézőpontjából

Sajnos az sem szempont, hogy néhány modell gyárilag hangosabb ennél – a pálya házirendje szerint csak „helyszíni zajszintmérés” után kapnak zöld utat a saját járművel érkezők. A költségek egyébként barátiak, most például 2990 Ft-ért válthatsz késő élutáni belépőt a SER-Ringre, de a félnapos beugró ára sem éri el a hatezer forintot. A szabályokról és az árakról az új pálya honlapján találhattok további részleteket.