Már a képeken is rendkívül vonzóan fest a hosszú múltra visszatekintő olasz vállalat, a Mondial VR5 névre keresztelt superbike-ja. Az elképzelések szerint a kétkerekűbe öthengeres hajtómű kerül, s jóllehet, a Honda RC211V V5 MotoGP versenygépében már alkalmazott ilyen megoldást, az sosem került sorozatgyártásba, így aztán a taljánok üdvöskéje lenne az első, sorozatgyártásban készülő V5-ös. A hengereket 75,5 fokos szögben helyeznék el, három közülük előre, a másik kettő hátrafelé nézne. Az összlökettérfogat kereken ezer köbcenti, ebből hozzávetőleg 200 lóerőt sajtolnának ki a mérnökök. Ami a fizikai méreteket illeti, a tervek szerint a gép nagyjából 179 kilóval mérlegel majd, ülésmagassága 790 mm, a váz részben szénszálas anyagból, a vezérmű pedig titánból készül, hogy hosszú távon is bírja a több mint 13 ezres percenkénti fordulatszámot.

mondial-moto-vr5-othengeres-18961

A Mondial VR5 a tervek szerint jövőre kerül gyártásba, s ha minden jól megy, a 2019-es EICMA-n már teljes valójában látható lesz
Mindezeken felül titánkipufogó, fénydiódás lámpatestek, elektronikusan vezérelhető visszapillantók kerülnek a modellre, a fékrendszert a Brembo, a felfüggesztést az Öhlins szállítja, a pilóta kényelmét pedig többek között kulcsnélküli indítási lehetőség és fejlett vezetéssegítő rendszerek szolgálják. Ha már lúd, legyen kövér, gondolhatták a szakemberek, tudniillik egy még több technikai csemegét felvonultató R verziót is terveznek a típusból. Ez utóbbi 11,5 millió forintot kóstál majd, az alapmodellért 27 955 eurót, azaz 8,9 millió forintot kérnek, vagyis elég mélyen a zsebébe kell nyúlnia annak, aki szeretne beruházni a különlegességre.