„A motor valahol 115-120 lóerő között lesz” – nyilatkozta a csapatfőnök – „Ezt egy széria erőforrás illetve boltban is kapható HRC kit segítségével fogjuk elérni”. (Itt jegyzem meg, a gyári adatok szerint a 2010-es CBR600 118 lóerős…) „Használhatnánk erősebb blokkot is, de rövid élettartama miatt (ami kb. 400 km) pénzkidobás lenne. Számunkra ezek a Valenciában eltöltött napok, elsősorban a váz és a futómű hangolására szolgálnak majd. Tudomásunk van róla, hogy egyes csapatok speciális gumikat és szupersport erőforrásokat hoznak magukkal, de mi ragaszkodunk a kategória gyári beszállítójához (Dunlop) és a kedvezőbb költségű motorokhoz, hogy a jövő évre készülhessünk. Éppen ezért, az általunk elért időket is ennek tükrében kell majd értékelni.”

Moto2 Tech3

A fenti nyilatkozat rögtön értelmet nyer, ha megnézzük a csapat anyagi hátterét: eddig egyetlen támogatót sem talált a Tech3 egység, így saját költségvetésükből kell finanszírozni minden, a fejlesztéssel kapcsolatos kiadást. Az alakulat spórolására jellemző, hogy mindössze egyetlen vázat vásároltak, így a teszten kizárólag De Rosa fog részt venni. Csapattársa Takahashi csak jövőre ülhet az új motorra.