A korábbi kémfotók után végre lehullt a lepel, és teljes egészében láthatjuk a hosszában beépített V2-eseiről híres Moto Guzzi legújabb ékkövét. A V100 Mandello vadonatúj, V2-es, 90 fokos hengerszögű erőforrást kapott, és a márka hagyományaitól eltérően ez már egy folyadékhűtésű egység. Természetesen ragaszkodtak a tervezők a kardánhajtáshoz, ami – a pletykák szerint – 100-110 lovas csúcsteljesítményt továbbít a hátsó kerékre.

Moto Guzzi V100 Mandello – tisztelgés a márka története és a névadó város előtt

Hogy méltó módon emlékezzenek meg a márkáról, tényleg mindent belesűrítettek a motorba, ami csak elérhető volt a cég K+F osztályán. Például a két légterelő idom és a plexi is automatikusan (!) mozog fel-le, ahogy nő a sebesség és a szélnyomás. Emellett elérhető lesz az Öhlins félaktív felfüggesztéssel felszerelt, Pirelli Diablo Rosso IV abroncsokon futó változat is, no nem mintha az alapkivitel nem lenne elég feltűnő jelenség.