A törvényen kívüli járgány - név szerint Weinsberg Carabus 630 MEG Outlaw - egy hagyományos Fiat Ducatóra épült, természetesen az endurósok igényeit szem előtt tartva. Mozgatásáról kétliteres, négyhengeres, 120 lovas dízelmotor gondoskodik, de elérhető hozzá felárért a 2,3-as, 180 lovas változat is. Természetesen most is a leghatékonyabb módon, a motorok felett alakították ki a két-, szorult helyzetben akár háromszemélyes ágyat, bár a személyek és motorok számával nem árt csínján bánni.

motoros-lakoauto-23034
Természetesen a garázs teljesen elkülönített az utastértől, így a benzin-, sár- vagy olajszag nem jut be a „hálószobába”. Okos részlet, hogy a szekrények is kifejezetten sisakok, motorosruhák tárolásához lettek kialakítva

Sajnos a lakóautók sok-sok felszerelése - beleértve a konyhát, hűtőszekrényt, állófűtést, zuhanyt és WC-t - rendesen megdobja a Ducato tömegét, ezért a hasznos terhelése csupán 521 kiló. Ez alig több, mint egy személyautóé, tehát választhat a tulajdonos, hogy egy nagyobb motor és két-három ember utazik a fedélzeten a csomagjaival vagy két karcsú enduró és a két vezető foglal helyet.

motoros-lakoauto-23035
Négy személy és két motor, ennyit nyel el a Ducato, már ha ez belefér a bő féltonnás maximális terhelésbe

Kimondva kissé soknak tűnik, de a lakóautók között nem is olyan vészes a 45 000 eurós ár - aki beújítana egy motoros lakóautót, legalább ennyit kell leszurkolnia a Ducatóért.