Ügyesen használja ki a törvényi előírásokat a Motron az itthon néhány napja megjelent Vizion modelljével. Tudniillik a segédmotoros kerékpárok legfeljebb 4 kW-os teljesítményűek lehetnek, az újdonság pedig 3,7 kW-tal száll ringbe, ami – ismerve a villanymotorok komoly nyomatékelőnyét –, gyorsulásérzetre egy 6-7 lóerős benzinesnek felel meg.

Magyarországon is bemutatkozott a Motron Vizion

Noha jókora, 72 V-os feszültségű és 26 Ah-s akksicsomag lapul a formás gépben, tömege így sem túlzó, kereken 100 kg. Egy feltöltéssel 55 kilométert tehet meg, végsebessége pedig – szintén az EU-s és hazai előírások miatt – 45 km/órára korlátozott.

A rendkívül fordulékony, mindössze 1265 mm-es tengelytávú Motron Vizion lassításáról elöl-hátul tárcsafék gondoskodik, s mivel elsősorban városi használatra szánják, nagy előny, hogy 810 millis szélességével lazán elfér a kocsisorok között.

motron-vizion-bemutato
Noha segédmotoros kerékpárról van szó, elboldogul a legmeredekebb utcákban is. A gyár tesztjei alapján lazán felsuhan a 20%-os meredekségű emelkedőkön, azaz aligha lesz itthon olyan út, ami megálljt parancsolna neki

Keskeny felépítése és csekély ülésmagassága ideálissá teszi a kezdők számára, és persze az sem mellékes, hogy tisztán elektromos üzemű, azaz sem füstjével, sem hangjával nem vívja ki a szomszédok haragját.