Az európai felmérések alapján az átlagos robogós 99%-ban városon belül használja a motorját és naponta 9-12 kilométert tesz meg. Ez alapján gyakorlatilag bármelyik elektromos robogó megfelel az átlagos ingázónak, hiszen a legkedvezőbb árú típusok is legalább 40-50 kilométeres hatótávval büszkélkedhetnek, az pedig kézzelfogható előny, hogy a villanyos apróságok fürgébbek, dinamikusabb gyorsulásúak az 50-es benzineseknél.

motron-voltz-elektromos-robogo
Motron Voltz

Ellenük szólhat a viszonylag magas ár, azonban ez relatív, hiszen 10 000 kilométerenként legalább 150 000 forinttal kevesebbe kerül az e-robogó „tankolása”, mint egy takarékos, 3 litert fogyasztó motoré, nem beszélve a csendesebb, környezetbarát üzemeltetésről, és az is komoly előny, hogy soha többé nem kell olaj-, szűrő-, gyertya- és láncszettcserére költened.

motron-voltz-elektromos-robogo

Ráadásul ha időben kapcsolsz, lecsaphatsz olyan típusokra, melyek bemutatómotorként álltak valamelyik szalonban, azaz nullkilométeresek, mégis elképesztő kedvezménnyel lehet a tiéd. Ilyen például a Bosch motorra és Samsung aksicellákra épülő, mindössze 64 kilós Motron Voltz, ami 765 mm-es ülésmagasságával az alacsonyabb pilótáknak is ideális társ. Többek között ezt a modellt is kedvező áron, kereken 400 000 forint kedvezménnyel (!) veheted meg, és emellett még számtalan akciós jármű közül választhatsz – már 180 000 forinttól elérhetőek a bemutató- vagy tesztmotorként szolgált típusok.