A modellfrissítésre közel másfél évtizedet kellett várnunk, de 2013 tavaszán végre megjelenik a még erősebb(!) és gyorsabb Y2K. A teljesítményt tovább fokozták, a korábbi 320 tagú ménest kereken egy százassal toldották meg, amivel sikerült elérniük, hogy a végsebességet kizárólag egy mérőpadon saccolhatják meg - állítólag négyszázról még jókedvűen gyorsít a masina, már ha van aki megüli...

y2k-mtt
Büszkén hirdeti a felirat, hogy 420 paci melózik odabent. Nem mintha a 320 kevés lett volna...

A mozgatásért felelő Rolls-Royce C20-B turbina észveszejtő erővel tolja előre a feltankolva közel három mázsás szörnyet, az erőátvitelről pedig kétfokozatú(!) váltómű gondoskodik. A fogyasztásról nem árultak el bővebbet a mérnökök, de az sokat sejtet, hogy több mint harminc liternyi kerozin fér a Y2K üzemanyagtartályába.

Aligha van értelme, de a nyomatékadatot külön kiemelte a közlemény, immáron 576 Nm szerepel az adattáblán, amit 2 000-es fordulatszámnál teljesít a Rolls turbina. Erősebb, stabilabb felfüggesztés és áramvonalasabb idomzat jellemzi az újdonságot, bár ezek a fejlesztések valószínűleg teljesen mellékesek a célközönségnek, hiszen átszámítva közel harmincöt millába fáj egy ilyen vas, így inkább magángyűjteményekben láthatjuk viszont, mintsem a hétvégi motorozások alkalmával.