Soichiro Honda fia, Hirotoshi Honda a hetvenes évek elején fogott bele a Mugen cég felépítésébe, mely a japán és brit gépek tuningolására szakosodott. Egyik legemlékezetesebb modelljük a V2-es MRV1000 volt, ennek mozgatásáról négyszelepes, ikerkarburátoros, ezres V2-es gondoskodott.

mugen-mrv1400-bemutato-18201
Apró üzemanyagtartály, lengőnyereg és gigászi, 1,4-es, léghűtésű V2-es - nem is kell több egy vérbő klasszikushoz!

Ez a modell ihlette a most bemutatott újdonságot, mely a hírek szerint MVR1400 névre hallgat majd, s értelemszerűen 1,4-es, OHV-vezérlésű, léghűtésű V2-es gyorsítja. Ha nem tévednek a japán újságírók, jövő ősszel már a megvásárolható változat is feltűnik az új Mugenből, igaz, a technikát elnézve sajnos vajmi kevés az esély rá, hogy teljesíti a 2020-tól életbe lépő európai környezetvédelmi előírásokat, vagyis jó eséllyel csak az ázsiai piacon lesz elérhető.