A V4 RR-ben, ahogyan azt neve is sejteti, egy V4-es szív dolgozik, amit kifejezetten ehhez a kétkerekűhöz fejlesztettek ki a mérnökök. Az 1200 köbcentis motorban a hengerek szöge 72 fokot zár be, s a gyártás során a brit szakemberek számos trükköt bevetettek, hogy az erőforrás - a tekintélyes összlökettérfogat ellenére - minél kompaktabb legyen. A gép súly/lóerő aránya egészen elképesztő, a 179 kilós száraztömeghez 200 lóerős maximális teljesítmény társul.

norton-v4-rr-superbike-10889

A csekély tömeg többek között a teljes egészében karbonból készült idomoknak és üzemanyagtartálynak köszönhető
A V4 RR fejlett elektronikai rendszere többek között kipörgésgátlót, egykerekezésgátlót, illetve motorfék-szabályozót is tartalmaz – sok egyéb mellett –, s olyan extrákkal is kiegészül, mint a gyorsváltó, valamint a fly-by-wire gázmarkolat, mindezek működését pedig egy 17,78 cm-es képátlójú, nagyfelbontású kijelzőn követhetjük.
norton-v4-rr-superbike-10888
A krómfényezés és az egyedi kialakítás minden tekintetet magára vonz

Műszaki adatok - Norton V4 RR

Motorkonstrukció: 72 fokos hengerszögű, folyadékhűtésű, 1200 köbcentis V4-es

Furat x löket: 82 mm x 56,8 mm

Teljesítmény: 200 LE 12 500-as percenkénti fordulatszámon

Forgatónyomaték: 130 Nm 10 000-es percenkénti fordulatszámon

Üzemmódok: Utcai, Sport, Verseny

Váz: Polírozott alumíniumból összeállított duplacsöves Shotgun váz egy oldalon futó lengőkarral

Felfüggesztés elöl: Minden paraméterében állítható Öhlins NIX30 villa

Felfüggesztés hátul: Minden paraméterében állítható Öhlins TTXGP hátsó rugóstag

Fékek: elöl 2 x 330 mm-es átmérőjű Brembo úszótárcsák radiális rögzítésű Brembo Monobloc féknyergekkel és Brembo főfékhengerrel

Száraztömeg: 179 kg

Üzemanyagtartály kapacitása: 18 liter

Tengelytáv: 1430 mm

Kormánylengés-csillapító: Öhlins

Fényszórók: Fénydiódás (LED-es) lámpatestek Angel Eye nappali menetfénnyel

Vételár: 28 000 GBP (10,1 millió forint)