A lassan tinikorba lépő ZZR1400 ma már kimondottan megfizethető alap az építéshez, Európában ötezer euró, míg a nagy vízen túl ugyanilyen mennyiségű dollár bőven elég, hogy valaki lobogtathassa a kawás kulcstartót. Részben ezért választotta Big CC Racing is a ZZR-t új projektjéhez, ami sokkal izmosabb és kényelmesebb is lett az építés után.

otszaz-loeros-zzr1400-17420
Túragép, ingázó vagy dragmotor? Hihetetlen, de három az egyben...

Feltűnő a deréktámaszos ülés, mely nemcsak komfortosabbá teszi az utazást, hanem a pilótának segít a gép irányításában is, mert így nem csúszik hátra gyorsításkor, s akaratlanul sem csimpaszkodik a kormányba. Márpedig a gyorsulásra nem lehet panasz, ugyanis a az átdolgozott kipufogórendszer, erőforrás és a turbófeltöltő révén 330 lóerőre növelték a teljesítményt, s azt mondják, bármikor elérhetnék a bűvös ötszázlovas álomhatárt. Ez önmagában nem szenzáció, láttunk már ilyet, de a „szerény” teljesítmény oka, hogy a tulajdonos egyszerű ingázásra használja a vasat, lakhelyéről Londonba motorozik vele nap mint nap. Valószínű, hogy az M25-ön nem sok ellenfele akad a reggeli dugóban... Emellett olyan apróságokra is figyelt építés során, mint a sok-sok elektromos extra, beleértve a kormány- és ülésfűtést, GPS-t és a kommunikációs eszközöket, még ha ezek alaposan meg is terhelik a generátort. Ezért a hátsó doboz fedele méretes napelemet rejt, hogy amíg Lawrence dolgozik, a motor magába szívhassa a hiányzó ampereket.