Kettőjük megállapodása az volt, hogy Ágoston segít Bittinek begyorsulni és visszaszerezni régi formáját fő versenyére, a Man szigeti TT-re. Ágoston tanítói szerepben nagyon jól debütált, hiszen Bitti élete legjobb formáját nyújtotta rövid pályákon és a Man szigeten is. A suzukis versenyzők megállapodtak abban, hogy az oktatásért cserében Bitti a szponzorai által biztosított motort Ágoston rendelkezésére bocsátja, hogy bizonyíthassa tehetségét Európa egyik legkeményebb bajnokságában, a BSB Superstock mezőnyében. Az első Cadvell park-i teszteken, sima pályamotoros napokon olyan időeredményeket produkált, ami a jelenlegi hivatalos kvalifikációkon az első 10-be lett volna megfelelő! Sajnos közbeszólt egy baleset, néhány héttel ezelőtt Ágoston jobb kézközép csontja eltörött egy Pannónia ring-i bukás következtében. A sérülés után azonnal megoperálták, hogy minél hamarabb versenyezni tudjon. Ágó már több hete Cadvell parkban várja a zöld jelzést, illetve a most hétvégén rendezendő versenyt, pechjére azonban a BSB főorvosa hosszú vizsgálat után nem engedte rajthoz állni Ágót annak érdekében, hogy a két hét múlva megrendezésre kerülő futamon Croft-ban már egészségesebb kézzel, de biztosan tudjon indulni.

Kapcsolódó anyagok:

Isle of Man TT 2009 – interjú Bitter Sándorral és Rosivall Ágostonnal