Talmácsi Gergő nyilatkozata: „Aminek nagyon örülök, hogy nem fáj semmim. Nem vagyok elégedett az időmmel, de remélem, holnap tudok még javítani. Nagyon tetszik a pálya, de nagyon nehéz is jól motorozni rajta. Van egy sikán, ahol szinte állva kanyarodunk, annyira le kell lassítani. Holnap még finomítunk a beállításokon és kiválasztjuk a megfelelő gumit a versenyre.”

A Full-Gas Racing team Supestock 1000 világ kupa csapata ismét "átkompolt" az öreg kontinensről a most szó szerint ködös Albionba. Az első szabad edzés előtt derült ki, hogy nem az előre várt Forma1-es régi pályán (a világ talán leggyorsabb pályája volt), hanem egy új, lerövidített körön kell a csapat két ifjú versenyzőjének helytállnia. Ez a ring inkább hasonlít egy felnagyított gokart pályára, legalábbis az új részei, így nem éppen az ezres gépeknek kedvez. Egyébként meg ráz, dobál, rumplis és még van egyéb baja is, de egy biztos mindenkinek egyforma.

Kispataki Viktor: „A pálya elég lassú de a vonalvezetése tetszik, elég izgalmas. A minősége viszont rossz, sok helyen megdobja a motort. Ahhoz képest, hogy kétszer léptünk a pályára szerintem jó időt mentünk, mert csak négy másodpercre vagyunk az elejétől. Holnap még kellene egy-két másodpercet javulni, feltéve ha nem esik az eső.”

Németh Balázs: „Monza után, ami egy nagyon gyors pálya, fura volt ez a csiki-csuki pálya. A mai nap arra ment el, hogy a beállításokat megtaláljuk. Az időmérőn sokszor voltam a boxban, voltak még problémák, és még nem hoztam ki magamból a maximumot. Holnap megpróbálok még javulni.”

Kapcsolódó anyagok:

Full-Gas Racing Team - Monza

Rizi ment edzett és bizonyított

Talmácsi Gergő újra motoron

Talmácsi Gergő túl az első éjszakán