Ha egy benzines modell alatt látnánk a Firefly műszaki adatait, arra gondolhatnánk, hogy fáradt volt a szerkesztő, és egyszerű elírásról van szó.

sur-ron-firefly-performance-x-28119
80-as végsebesség és elképesztő terepképesség jellemzi a SUR-RON Firefly Performance X-et

Brutális menetteljesítménnyel sokkol a SUR-RON Firefly

Elvégre fizikailag lehetetlen, hogy a két- vagy négyütemű gépek 40-50 kilós tömeg mellett kereken 200 Nm-es (!) forgatónyomatékkal büszkélkedjenek, márpedig a Firefly Performance X pontosan ezt tudja:

Ezzel akár 80 km/órás végsebességre képes, már ha valaki bevállalja ezt a tempót igazán kemény terepen. Ráadásul a strapabíró SUR-RON Offroadnál is erősebb, masszívabb alkatrészekből készül a modell, így jöhet ugrató vagy dagonya, szó szerint állja a sarat…

sur-ron-firefly-performance-x-28117
Erős alapok nélkül nincs megbízható technika: noha pillekönnyű a Firefly, tömör alumíniumötvözet vázra épül, ami bírja a kiképzést

Hajtásáról szénkefe nélküli villanymotor gondoskodik, míg az erő szíjhajtáson keresztül jut el a hátsó kerékre. A járműiparban jól ismert, 18650-es akksicellák táplálják energiával a motort, ezeket túltöltés és mélykisütés elleni védelemmel is ellátták, hogy minél hosszabb életű legyen az energiaforrás.

sur-ron-firefly-performance-x-28118
A legdurvább endurók is irigykedhetnek a SUR-RON 27 centis (!) szabad hasmagasságára, nem beszélve az ötven kiló alatti saját tömegről, amivel triálgyakorlatokra is alkalmas

Bár a nagy teljesítményű Performance X az EU-s szabályok értelmében nem használható közúton – már csak 80 km/órás végsebessége miatt sem –, aki munkába járásra is befogná a gépet, annak a világítással felszerelt Firefly Light Bee lehet jó választás.