Hivatalossá vállt, hogy Talmácsi Gábor a RedBull KTM gyári csapathoz szerződött a 2005-ös esztendőben.

Véget ért a tárgyalások, mérlegelések időszaka és megszületett a döntés, hogy hol folytatja tovább Talma 2005-ben. A malagutival elért kimagasló teljesítményére kivétel nélkül mindenki felfigyelt, így nagyon sok ajánlatot kapott a folytatáshoz.

Végül a RedBull KTM csapat felkérését elfogadva, aláírta 1+1 évre szerződését, mint hivatalos gyári pilóta. A szerződés feljogosítja Talmát, hogy a 2005-ös szezon után választhasson, hogy marad a 125 cc-ben, vagy vált, és feljebb lép a 250 köbcentisek közé, mint gyári pilóta.

Hogy mennyire akarta a csapat, hogy Talmácsi Gábor az ő versenyzőjük legyen? Annyira, hogy indítottak még egy csapatot, csakhogy Gábort magukénak tudhassák, hiszen már tudvalevő volt, hogy marad Mika Kallio, és korábban már Julian Simonnal is előszerződést kötöttek. Talma csapattársa Anthony West lesz, aki a 250 cc-ben indul majd (a KTM ott is elindít egy projectet)

�Minden évben azt mondtuk, hogy jó lesz, de ez lesz a legjobb. Nagyon örülök, hogy a RedBull KTM hivatalos pilótája leszek. Maximálisan bízom a csapatban, és véleményem szerint nem tesznek majd különbséget a pilóták között � osztrák versenyző nincs �, ők világbajnokok akarnak lenni 2005-ben! Ennél jobban nem választhattunk volna! Célom az, hogy a magyar himnusz legyen a sláger a világbajnokságon!� - nyilatkozta boldogan Talma.

Két motor, és az igen nagy szaktekintélynek számító Harald Bartol főmérnök áll majd Gábor rendelkezésére. �Nagyon örülök, hogy Talmácsi Gábor aláírta velünk a szerződést és már nagyon várom, hogy vele dolgozzam. Egy jól képzett, tudatos, precíz pilótának tartom. Biztos vagyok benne, hogy nagyon jó szezon áll előttünk Gáborral, ráadásul jövőre már a KTM készen áll arra, hogy világbajnok lehessen!� - nyilatkozta a főmérnök.

�Szokás szerint az egyik legnagyobb feladatom, hogy feltérképezzem a lehetőségeket Talma számára." - mondta Stefano Favaro, Talma managere. �Ezeknél a legfontosabb szempont elsősorban az, hogy milyenek az adott technikai feltételek. Érzéseim szerint a Malagutival is jól választottunk annak idején, mert ahogy Gábor felhozta a gépet � szinte a semmiből -, mindenki ráfigyelt. Nagyon sok ajánlatot kaptunk, de a döntéssel az utolsó pillanatig vártunk, mert tudtuk, hogy meglesz a gyümölcse. Mindenkinek megvolt már a szerződése 2005-re, csak nekünk nem. És akkor a KTM olyan ajánlatot tett, amit nem lehetett visszautasítani. Azt gondolom fogunk mi még örömkönnyeket hullatni jövőre!� - fűzte hozzá.

Talma és Stefano egyébként most érkezett haza Olaszországból, ahol megköszönték a Semprucci Malaguti Teamnek az évet. A csapatfőnök sok sikert kívánt Gábornak, hiszen jól tudja, nagyon szép jövő áll még a magyar fiúnk előtt.

Talma célja, hogy végre magyar himnusz szóljon a Gyorsasági Motoros Világbajnokságon, elérthetőnek tűnik, hiszen végre egy ütőképes motor nyergében állhat rajthoz a 2005-ös esztendőben.