A Budapesti Motorkiállításon Talmácsi Gábort még régi motorjával láthattuk, ezért megkérdeztük mi a helyzet az új gépével.

A motor szinte teljesen meg fog újulni. Térhálós vázat kap a kicsike, ami a 125-ös kategóriában újdonságnak számít és nagy reményeket fűznek hozzá. Elöl-hátul az eddigi Öhlins rugóstagok helyett WhitePower-t szerelnek be, mivel erről a típusról több tapasztalata van a gárdának. Az eddig Honda alapokra épült blokk helyett is egy teljesen új Malaguti erőforrás kerül a motorba, új lesz az airbox, valamint a legutóbbi teszteken kipróbált és fejlesztésre szoruló Ducati elektronika is belekerül a gépbe, ami reményeik szerint meghozza azt a többletteljesítményt ami még hiányzik ahhoz, hogy egy igazán ütőképes motor faragjanak a Malagutiból.

A moci kinézete is jócskán megváltozik, új, szélcsatornában tesztelt idomokat, új tankot, OZ felniket kap a masina, amit a márcuis 15-i teszten fog Talma először kipróbálni.

Egyelőre a régi motorral