Január 23-án érkezett a csapat Jerezbe, ahol megismerkedtek az új szerelőgárdával.

Iminek nem indult jól a tesztnap, rögtön a 8. körben eldobta a vasat 173-as tempónál. Szerencsére néhány húzódással, zúzódással megúszta a dolgot, ám a hátsójáról és a karjáról leégett a bőr, ráadásul a karjába beleégett a bőrruha alatti ruhája.

Az első nap a beállításokról szólt, ahol Imi tesztelte az új fékeket, de nem igazán tetszett neki a változtatás, így elöl visszacserélték a már bevállt Brembo-t.

A kettes számú pilóta Vincent Braillard sajnos nem tudott ott lenni az első közös estén, mert az ítéletidő miatt Svájcban rekedt, másnap reggel azonban megérkezett, de továbbra sem alakultak jól a dolgai, mivel 6 kör megtétéele után magakadt a motorja.

Az első nap végére a csapat nagyon jól összeállt, Imi rendkívül elégedett volt az első szerelőjével és a főszerelővel, de a többiekkel is jól kijött, nagyon tetszett neki a profizmus ami körülveszi.

A második tesztnapon Imi az 5. legjobb időt mente, Vincent pedig még ismerkedett az Apriliával. Az utolsó napon Imi 9. lett, de már kijöttek az esés fájdalmai és a fáradtság jelei, ami érthető, hiszen az utolsó Valenciai futam óta nem motorozott és a három nap alatt összesen 152 kört azaz 673 km-t ment. Vincent az utolsó tesztnapon már sokat tudott menni, és javított is több, mint 1mp-et.

Mivel az új motorok február elején érkeznek meg így a következő, február 9-10-i teszten Valenciában még a 'régi' motorokkal megy a csapat, így már nagyon várják a találkozást az új Apriliákkal.

Kapcsolódó anyagok:

A Team Hungary új pilótája