Tóth Imi Supersport

A magyar pilóta hirtelen igazolt a versenysorozatba, így még tesztelni sem volt ideje a Honda CBR-t, úgyhogy ezt a futamot jórészt a motor beállításának szentelték. Az első szabadedzésen még nem tudott kellő rutinnal együttműködni a nemrég összeállt csapat, így olyan banális hiba is előfordulhatott, hogy Iminek menet közben fogyott ki az üzemanyag a motorjából.

Tóth Imi Supersport

„A 125 és a 250 után szokni kell még ezt a kategóriát, soha nem mentem korábban 600-as géppel versenykörülmények között és meg kell mondjam, elég erős a mezőny. Jelenleg azonban nem ez az elsődleges szempont, amit figyelembe veszünk, hanem az, hogy minél jobban összerázódjak az újdonsült csapatommal és természetesen a motorommal. Vannak még bőven gondok, például, hogy kanyarokban leér az idom, vagy hogy másfajta lábtartóra van szükségem, mert erről mindig lecsúszik a lábam, de ezeket egytől-egyig ki fogjuk javítani. Normális esetben persze ezeknek a banálisnak tűnő ám mégis fontos problémáknak az elhárítására valóak a tesztek, ám ez nekünk most kimaradt. De nem baj, most semmi sem számít jobban, minthogy végre újra motorozhatok!”

Tóth Imi Supersport

A verseny után a következőket nyilatkozta Imi: „Pozitívan zártuk a mai napot, hiszen célba tudtam érni a Hondámmal, sőt még majdnem pontot is sikerült szereznem és meccseltem is az előttem célba ért versenyzővel. Sajnos a motorom sokkal gyengébbnek bizonyult, mint a többieké, ezt a mai pályán végzett padozás eredménye is bizonyítja, hiszen csak 113 lóerőt mértek rajta, míg a mezőny átlaga olyan 130 körüli. Nos, ez jelentős különbség. Egyenesben mindenki lehagyott, a legjobb topspeed-em 238,5km/h volt, míg az eleje 250-eket megy. De tekintettel arra, hogy egyáltalán nem teszteltünk, ez várható volt. Most Assenből Olaszországba viszik a motorom, ahol új tunningot kap, ami remélhetően jobb lesz! Mindennek ellenére nagyon jó volt ez a hétvége, nagyon hiányzott már a versenyzés!”