Az igazán szemfüles endurósoknak persze ismerős lehet a gép, elvégre az idei Red Bull Romaniacson is rajthoz álltak vele, s a képek tanúsága szerint remekül állta a sarat. Építése során először a villát száműzték, helyére két fordított teleszkóp került, melyen a rugó-előfeszítés, valamint a húzó- és nyomófokozati csillapítás is személyre szabható.

touratech-r9x-20433
Élesben tesztelve - az R9X vizsgázott az idei Red Bull Romaniacson is

Természetesen lecserélték a kerekeket is, valódi enduróhoz méltóan 21 és 18 colos, fűzöttküllős felnik kerültek a gépbe, a csodás hangú kipufogót az AC Schnitzer szállította, a hétcolos, LED-es fényszóró a Speakertől érkezett, a kormány pedig - mint annyiszor - most is a Magura szakijainak munkáját dicséri. Mindezt megkoronázza a keskeny és lapos sportnyereg, no meg az egyedi idomzat, mely a nyolcvanas évek terepmotorjait idézi.

touratech-r9x-20438
Egyelőre nem árultak el további részleteket a modell áráról, de a minőségi összetevőket és a korlátozott darabszámot látva valószínűleg mélyen zsebbe kell nyúlni a leendő tulajdonosnak

Üröm az örömben, hogy a Touratech mérnökei csak csemegének szánják a modellt, mivel mindössze öt darabot készítettek belőle, így nem árt kapkodni azoknak, akik egy modern, de régies kinézetű, valódi terepmotorra vágynak.