Mit szólnál, ha létezne egy olyan Triumph Bobber Black, amiben a Speed Triple ereje lakozik, s nyomatékosabb, mint a Ducati Diavel? Nos, a kérdés a Triumph Glasgow szakijainak fejében is megfogalmazódott, és azonnal munkához láttak, hogy megvalósítsák az elképzelést. Először azon gondolkodtak, hogy turbófeltöltővel vagy N2O-befecskendezővel nyernek plusz lóerőket, ám szerették volna, ha egyenletes marad a nyomatékgörbe, ezért végül úgy döntöttek, mechanikus kompresszort használnak. Az már csak hab a tortán, hogy ehhez nem szükséges túlságosan megbontani az Bobber erőforrását.

triumph-bobber-black-glasgow-19746

Martin Rees, a Triumph Glasgow ügyvezető igazgatója úgy nyilatkozott, a Bobber Black szinte kínálja magát az átalakításra, de ők nem elégedtek meg az átlagossal, valami igazán őrült dolgot szerettek volna csinálni
Bevásárlólistájukon a Rotrex és a motorépítők körében népszerű TTS alkatrészei szerepeltek, s munkájuk eredményeként a gép az eredeti 77 helyett 135 lóerős lett, legnagyobb forgatónyomatéka pedig 122 Nm-re nőtt. Gyári maradt a váz, a váltó, a tengelykapcsoló, valamint a fékrendszer is, a felfüggesztést viszont hatékonyabbá tették a Fox rugóstagjával, s a külső megjelenésen is módosítottak. Lecserélték a kipufogót, Thruxton fejidomot, Speedmaster kormányt tettek fel, átfényezték a motort, s végül fehér oldalfalú Avonokkal dobták fel a Bobber felnijeit.