Mivel sportmotorról van szó, elsősorban a teljesítményre koncentráltak Hinckley-ben, ezáltal nagyobb névleges teljesítmény mellett a forgatónyomaték is nőtt (75 Nm), és a fordulatszámmérő piros jelzése is a tizennégyezres zóna fölé csúszott - a korábbi 12 600-as értékhez viszonyítva ez komoly előrelépés.

triumph daytona 675 r - 2013
Triumph Daytona 675 - 2013

A kipufogó a jobb súlyelosztás érdekében a motor alá/mellé került, Pirelli Supercorsa gumikon gördül az újdonság, és a harapós fékrendszerrel sem lehet gond, hiszen a szériafelszereltség része a blokkolásgátló.

triumph daytona 675 r - 2013
Triumph Daytona 675R - 2013

Ahogy a korábban tesztelt Speed Triple esetében, úgy a Daytona sorozatban is megtalálható a keményebb, "R" jelzésű verzió: a felárért szénszálas idomokat, Brembo Monobloc fékeket és a pályaversenyekről jól ismert, profi Öhlins felfüggesztéseket kapunk.