A mai bemutató előtt máris kiszivárogtak a Triumph Daytona 765 részletes műszaki adatai. A 12 szelepes háromhengeres természetesen 765 köbcentis lesz 78 x 53,38-as furat/löket aránnyal. 128 lovas csúcsteljesítményét 12 250-es percenkénti főtengelyfordulatnál éri el, míg legnagyobb forgatónyomatéka kereken 80 Nm 9750-nél.

Arrow titán kipufogórendszer és gyorsváltó csatlakozik az új sorhármas erőforráshoz

Az erőátvitel teljesen hagyományos felépítésű, hatos gyorsváltón és lánchajtáson keresztül jut el a teljesítmény a meglepően visszafogott méretű, 180/55-17-es méretű hátsó abroncsra. A motor tömegét egyelőre nem hozták nyilvánosságra, azt viszont igen, hogy úttartásáért Öhlins NIX30, 43 mm-es csúszószár-átmérőjű teleszkóppár, valamint TTX36 központi rugóstag felel, míg a lassítást a Panigalén bemutatkozott Brembo Stylema 4 nyergekre bízták a mérnökök. Mivel egy rendszámos versenymotorról van szó, az ABS - természetesen - kikapcsolható. Végül pedig szót érdemel, hogy milyen rövid, kompakt lett a 765-ös - tengelytávja nem éri el a 138 centit, és bármilyen karcsúnak is tűnik, üzemanyagtartálya közel 18 liter benzint nyel el.