Elsőként az MCN számolt be róla, hogy elcsípték a várva-várt Daytona 765-öt, egyben megerősítette, hogy a sikermodell idei visszatérése több egyszerű pletykánál. Pár nappal ezelőtt Spanyolországban bukkant fel az új háromhengeres, pedig bő egy éve még határozottan tagadták a Triumph mérnökei, hogy ilyen modellen dolgoznának. - Jelenleg nem fejlesztünk új Daytonát, de ha valóban lesz rá kereslet, akkor természetesen piacra dobjuk a motort. Tegyük hozzá, az is egyértelmű, hogy ostobaság lenne kihagyni ezt a ziccert, ha már belefogtunk a Moto2-projektbe - nyilatkozták 2017 utolsó napjaiban.

triumph-daytona-765-20982
Vadonatúj erőforrás, első felfüggesztés és fékrendszer dolgozik a Daytonában, ugyanakkor a motor sziluettje nagyon hasonlít az elődre, és a TTX központi rugóstagot láthattuk már(Kép: MCN)

A pletykák szerint egy hibrid erőforrás dolgozik majd a Daytonában, nevezetesen a Triple háromhengeresét fejlesztik tovább a Moto2-motorban feltűnt megoldásokkal, mint például a hegyesebb profilú vezérműtengelyek és az átdolgozott, könnyebb forgó-mozgó alkatrészek. Természetesen a „körítés” is az új, nagyobb teljesítményű hajműhöz illő, beleértve a minden paraméterében állítható NIX30 teleszkóppárt, valamint napjaink legjobb minőségű Brembo nyergét, a csak pár exkluzív gépen látott Stylemát.