· 2020. február 12. 46

Megjelent az új Triumph Street Triple 765 R

Valami új, valami régi...

Nem lett erősebb, de már teljesíti az Euro5 előírásait a britek csupaszmotorja. Tulajdonképpen az a legfontosabb újítás, hogy diszkontáron kínálnak csúcstechnikát a motorosoknak.
A károsanyag-kibocsátást leszámítva változatlan hajtáslánccal és az előddel megegyező fékrendszerrel, illetve futóművel érkezik az új, 2020-as Triumph Street Triple 765 R. Nem véletlen, hogy csak egészen óvatos ráncfelvarráson esett át a modell, elvégre eddig sem lehetett panasz rá, no meg így olyan árcímkét rakhattak rá, amitől görcsbe ugrik a vetélytársak gyomra.
{{articleGallery[24586].caption}}
Már 8900 fonttól elérhető - hirdeti büszkén a felirat, ami azért nagy szó, mert gyakorlatilag egy árba került KTM 790 Duke-kal és olcsóbb a 9045 fontért kínált Kawasaki Z900-nál, valamint a 9745 fontos MT-09 SP-nél. A nakedek egyre élesebb árversenyében csak az új BMW F 900 R tesz túl rajta, mely 8660 fontért elvihető Nagy-Britanniában.
{{articleGallery[24587].caption}}
Kedvező ár ide vagy oda, a 765 köbcentis, 118 lovas és 77 Nm-es forgatónyomatékú Triple R felszereltségére sem lehet panasz, elvégre alapáron jár hozzá a LED-fényszóró és az oda-vissza működő gyorsváltó is. Mi több, bekerült a gyári sajtóanyagba a nyomatékhatárolós tengelykapcsoló, valamint a kuplungasszisztens is, bár ez aligha érdemel említést 2020-ban egy kilencezer fontos motoron. Mindezt kiegészíti a három üzemmód, az R változat remek Showa felfüggesztése, valamint a Brembo M4.32 nyeregre épülő fékrendszer.