Az immáron 765 köbcentisre hízott Triple megjelenését és 123 lovas teljesítményét tekintve egyaránt igazi mérföldkő a típus évtizedes történetében, ám az érdekességek sora nem ér véget a Daytonából örökölt erőforrással és az újdonságnak számító üzemmód-szabályozóval. Az ötcolos, színes TFT-műszeregység is igazi gyöngyszem, tekintve, hogy a vezető számtalan beállítás közül választhat, így tényleg saját igényeire szabhatja a kijelzőt.

Az már csak hab a tortán, hogy a műszer helyzete és dőlésszöge változtatható, így a különböző magasságú motorosok egy mozdulattal saját testalkatukhoz igazíthatják annak elhelyezését

Az egyebek mellett köridőmérővel is megspékelt eszköz beállításához még a kormányt sem kell elengednie a pilótának, mivel a jobb és bal oldali markolatokon helyezték el a műszer kezeléséhez, illetve a motor beállításainak megváltoztatásához szükséges gombokat.