· Képek: Vyrus · 2017. március 20. 8

Vyrus 986 M2

Vírus a túlélésért

Ha a nagy gyárak kínálatából el is tűnt néhány hatszázas szupersportgép, a kis manufaktúrák igyekeznek új, exkluzív köntösben megőrizni a kategória legjobbjait. Az olasz Vyrus is ide tartozik - CBR600RR erőforrással szeretnének hódítani.
Kit érdekel, hogy nincs változó szelepvezérlés, kétszáz lovas csúcsteljesítmény meg tízfokozatú kipörgésgátló, ha helyette páratlanul könnyű és utánozhatatlan megjelenésű gépet kap a vásárló? Ez vezérelhette a talján mérnököket, amikor a Honda CBR600RR sornégyes erőforrása köré megálmodták ezt a szénszálas köntösbe csomagolt, függőcsapszeges kormányzású exkluzív sportmotort.
{{articleGallery[12821].caption}}
Bármennyire is futurisztikusnak tűnik, a Vyrus 986 M2 több egyszerű tanulmánynál, ugyanis a modell a piaci bevezetés küszöbén áll, ráadásul rögtön háromféle változat készül belőle. Az első, egyben legolcsóbb egy úgynevezett átépítő kit, ami a vázat, a felfüggesztést és tulajdonképpen az erőforráson kívül mindent tartalmaz.
{{articleGallery[12820].caption}}
A 16 ezer eurót kóstáló készletbe építheti be a tulajdonos a saját CBR600RR hajtóművét, ha tényleg egyedi motort szeretne. A következő lépcsőfok a működő Vyrus utcai változata kilencezer euróval többért, míg a zászlóvivő pályakivitel éppen ennek a duplája - kereken ötvenezer euró.