Sziasztok
A probléma az lenne hogy egy Malaguti F12 phantom nem indul , karburátor felujjítva,az üzemanyag rendszer 80%-a új,új akkumulátor,új a gyertya...szikra van,benzint kap , levegőt kap... önindító teker...
Elindúlni mégse akár....
Valakinek van ötlete hogy mi a pillanat van ezzel ???
Hm, némi kis plusz infó nem ártana. Pl: mi volt a felújítás előtt? Akkor még ment, vagy mi volt a felújítás oka? Ha jól tudom, ez két ütemű--> Kompresszió van? =blokkfelek, főtengely- szimmeringek tömítettsége jó?
új akkumulátor,új a gyertya...szikra van,benzint kap , levegőt kap... önindító teker, akkor rossz a gyujtaspont. a felsö holtpont elött kell a szikranak jönni---bar nem tudom mi az a malaguti f12-- Ukrainai phantom ?? dron ??
2 T Robogo ? akkor vilagos: a benzintartaly alatt-- van egy vacuumra reagalo benzincsap, ami akkor ereszti at a benzint , ha a dugattyuk dolgoznak, vagyis vacuumot produkalnak., van hogy sokaig tart, mire leer a karburatorig a benzin, feltöltödik az uszohaz, es vegre indul a csoda. EZERT a müveletet le lehet röviditeni 2 dologgal:
1/ a kickstarterrel a berugokarral --nem az öninditoval--rugdosod a csodat, 10-20 - 30 x, gyujtast is adhatsz ra--es egyszer csak megerkezik a benzin es elindul......
2/ a karburatoron van egy vekony vacuumcsö, --fele akkora mint a benzincsö---ezt leveszed es megszivod (a szaddal vazze ) ezzel elinditod a benzin aramlasat, be az uszohazba.........es aaaaaa elindul a csoda---
30 másodperc erejéig elindúlt...
Hála az égnek ezen nincs berugókar....
Feujjítás elött se aksi,szar gyertya kiszáradt és összeaszott membránok...
Jukas és rozsdával teli benzincsövek...
Szóval egy határ szemét....
Ez 4 ütemű
Szimeringek jónak tűnnek mert nem okádja az olajat...
A probléma az lenne hogy egy Malaguti F12 phantom nem indul , karburátor felujjítva,az üzemanyag rendszer 80%-a új,új akkumulátor,új a gyertya...szikra van,benzint kap , levegőt kap... önindító teker...
Elindúlni mégse akár....
Valakinek van ötlete hogy mi a pillanat van ezzel ???