Akrapovic M-H8 8,7 / 10

Akrapovic / Akrapovic M-H8
Akrapovic M-H8
ekkor vette: 2008
minőség: 10/10
hasznavehető, célszerűség: 7/10
összességében erre értékete: 9/10
megérte-e a vételt: igen

Unalmasnak találtam az SV 650 idétlenül hosszú, tükörfényes ágyúcsövét, és fojtott hangját. Ezért vettem egy titán ovál Akrát.

Fontos szempont volt a "környezetbarát" kivitel, annak ellenére, hogy nem vagyok egy tarisznyás-szandálos ortodox természetvédő, sokkal inkább egy konfliktuskerülő honpolgár. A nyugati végen élek és elég gyakran átjárok motorozni Ausztriába, Szlovéniába. Ott nagyon morcosak a közegek, ha nyitott sportdobot találnak a mocikon.

Egy kis imbuszcsavarral egy fél perc alatt beszerelhető a gyári hangtompító furulya, de a kevésbé hozzáértő szerveket általában meggyőzi a dobba gyárilag gravírozott "e" jelzés is. Gyári "Street Legal" kivitel, bár a furulya rendszerint az ülés alatt utazik, hogy engedve a rendőri erőszaknak bármikor beszerelhető legyen.

Csodálatos horkantásokat produkál vele a V2-es, alulról sokkal jobban húz a gép és ami érdekes, hogy könnyebben indul. Eddig is pöccre bekattant, de hidegen volt, hogy kétszer is rá kellett nyomni. Most alig moccan az önindító és már dohog is. Nem durrog vissza erős motorféknél sem.

A felszereléssel meg kellett küzdeni, mert nem volt hozzá gyári toldócső, de egy szakértő néhány óra alatt megoldotta.

Problémák
Kicsit kényes a homokfúvott titán felület, és az ovál keresztmetszet miatt nem egyszerű a függőleges pozícionálás. A carbon bilincset nem lehet hajlítani, így ha az eredeti felfogatást akarjuk használni, lehet vele szórakozni egy darabig.

A beküldő 25 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: Seneca

Beküldve: 2008. április 25.