Aprilia RX50 7,4 / 10

Aprilia / Aprilia RX50
gyártási év: 1998
lökettérfogat: 50 köbcenti
ekkor vette: 2011
eddig használta: 2012
km óra állása az elején: 13800
vezetett km: 8000
fogyasztás: 4 liter / 100 km
teljesítmény: 7/10
megbízhatóság: 7/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 6/10
kényelem: 9/10
összességében erre értékete: 8/10
megérte-e a vételt: igen

Ez volt az első motorom, a simson után elég durva volt. A henger 50-es Airsal alu volt, és ez mellé egy Arrow sportkipufogó rendszer. Ez a kettő nagyon megdobta a teljesítményt, pörgött, húzott, és mennyei hangja volt.

Nagyon sokat motoroztam vele, volt hozzá SM és Enduro (avagy cross), Supermoto szettel nagyon jól ment, dinamikusan gyorsult, kicsit bizonytalan volt a kanyarokban, illetve az első kerék meg is csúszott egy kétszer (ez a rossz minőségű continental sm gumik miatt lehettek), egyszer el is estem ez miatt.

Cross szettel, olyan lomha volt mint egy rossz simson, egyszerűen 4.-nél feljebb nem tudtam vele váltani földúton. Szegényke nagyon erőlködött vele, de ennek ellenére jó volt úgy is motorozni.

Jó volt szép volt, EGY VAGYONT költöttem rá (LÁSD JAVÍTANIVALÓK), hogy mindene meglegyen, és ne történhessen meg az, hogy megáll egyszer csak valahol.

Összesen kb, 3 szor estem el, a motornak sosem esett baja szinte, egyszer akkorát estem (pont a reflektor miatt, mert mindig elszáll, és éjszaka volt), hogy leradíroztam a fél térdem vele, és a seb 1 hónap múlva gyógyult be, de nyoma életem végéig megmarad.

Erre használta
városban szaladgálás, crossozás, mindent amit egy motorral lehet!

Javítanivalók
Kopóalkatrészek: Gumi, láncszett, hajtókar, szimering, csapágy, vízpumpatengely, hónolás, kuplung, tűgörgők,
új karburátor (amivel már nem kapott kevés benyát),
Valamiért mindig kicsapta a reflektor égőt, és néha a hátsót is,
az összes bovden, kerékcsapágyak, fékkar, INDEX (ezekkel sok volt a szenvedés),
tükrök (ezzel is, mert mindig kitört, és valamiért különböző volt a két menet jobb és bal oldalt),
km spirál, küllők, első sárvédő, teleszkóp szimeringek, és még sorolhatnám........

Nagyon sokat költöttem rá, és nagyon sokat szenvedtem vele, de mire kész lett, meguntam, kinőttem, és kellett a pénz a nagyobb motorra, ami még jelenleg folyamatban van.

Itt szervizelte
Itthon, Mindszent motorszerelő KJ, Ő csinálta a blokk generált (60eFt) , és még sok mindent.

A beküldő 4 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: mishike93

Beküldve: 2013. április 11.